close
好聽的英文歌曲-Only Love只有愛..2 a.m. and the rain is falling 臨晨兩點中, 雨一直在下..Here we are at the crossroads once again 賣屋我們又在這十字路口上You're telling me you're so confused 你告訴我說, 你又迷失了You can't make up your mind 你不能做買房子出決定Is this meant to be 這是命中注定的嗎?You're asking me你問著我But only love can say 可是只有愛能說的Try again or walk 房屋出租away在試一次或者就這樣離開But I believe for you and me 但是我相信你和我The sun will shine one day 太陽有一天會出來So I just 售屋網play my part 所以我會繼續扮演我的角色Pray you'll have a change of heart 禱告中求著有一天你會回心轉意But I can make you see 新成屋it through 可是我可以讓你看的清楚That's something only love can do那是只有愛能辦到的In your arms as the dawn is breaking 在土地買賣你的懷中看到黎明Face to face and a thousand miles apart 雖然只有面對面, 可是確是千里之遠I've tried my best to make you see 仲介網我以經盡我所能去讓你了解There's hope beyond the pain 在痛苦之中是有著希望If we give enough 如果我們付出足夠If we learn to 室內裝潢trust 如果我們能學會信任Repeat I know if I could find the words 我知道如果我可以找到那些字To touch you deep inside 去觸碰到你內室內設計心深處You'll give my dreams just one more chance 你將會給我的夢想在一次的機會To let this be our last goodbye 讓這個成為我們系統傢俱最後的告別.Repeat
arrow
arrow
    全站熱搜

    ct07ctcvca 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()